Класний керівник - це особа, яка за дорученням
народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства - душі,
розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні
цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу,
його майбутнє, його надія - молоде покоління. Класний керівник творить
найбільше багатство суспільства - Людину
В. О. Сухомлинський
Виховну діяльність класного керівника 9 класу спланована відповідно до програми ««Нова українська школа» у поступі до цінностей», яка розглянута та затверджена Вченими Радами Інституту проблем виховання(протокол № 6 від 02 липня 2018) та Інституту модернізації змісту освіти(протокол № 7 від 26 вересня 2018) та «Програми національного виховання в закладах освіти Рівненщини на 2020-2025 роки» за групами спільних цінностей:
•
Загальнолюдські цінності.
•
Духовні цінності.
•
Національні цінності.
•
Особистісні цінності.
•
Громадянські цінності.
•
Родинні цінності.
•
Екологічні цінності.
та ґрунтується на правових
засадах Конституції України, Законів України «Про
освіту», «Про
загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», враховує
основні положення Національної доктрини розвитку освіти, Національної програми «Освіта» (Україна
ХХІ століття»), Конвенції
ООН про права дитини,
плану
роботи школи на 2020-2021 н.р., згідно
із методичними рекомендаціями управління освіти
і визначає науково-теоретичні й практичні основи національного виховання
учнівської молоді Рівненщини.
Проблемна тема школи – Компетентнісно-орієнтований
підхід у виховній діяльності як засіб творчого розвитку вчителя й учнів та
формування загальнолюдських, моральних якостей школяра.
Проблемна тема класного керівника класу – Розвиток творчого потенціалу учнів,
реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності шляхом
особистісно-орієнтованого навчання.
Завдання виховної
роботи з учнями
1. Удосконалювати
навчально-виховну роботу в умовах реалізації основних напрямів реформ
загальноосвітньої та професійної шкіл.
2. Продовжувати
працювати над проблемами, поставленими перед школою й учнівським колективом:
”Застосування інноваційних технологій у навчанні”, “Пошук та підтримка
обдарованої дитини через диференційований підхід до навчання”, “Формування
особистості - громадянина України - на основі впровадження та всебічного
розвитку української мови”, “Міцне здоров'я школяра - запорука ґрунтовних
знань”.
3. Продовжувати
роботу з організації та згуртування класного колективу.
4. Формувати в
учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття
колективізму, культуру поведінки шляхом читання книг, перегляду кінофільмів,
телепередач, проведення загальношкільних та класних заходів, залучення до
праці.
5. Здійснювати
профорієнтаційну роботу шляхом проведення бесід, зустрічей із батьками -
працівниками певних професій - , прищеплювати трудові навички шляхом залучення
до праці у повсякденному житті.
6. Проводити
бесіди, екскурсії, зустрічі з цікавими людьми. Відвідувати виставки, музеї,
театри, консерваторію, тим самим розвиваючи етичні й естетичні смаки.
7. Бути активними читачами шкільної та районної бібліотек, формуючи потяг до мистецтва.
Діяльність
Учнівського самоврядування класу
Лідер УСК класу
Степанюк Катерина
ü
співпрацює із УС НВК, педагогом –
організатором та керівництвом закладу;
ü
організовує діяльність відповідно до річного плану роботи, який
затверджується на першому засіданні УС;
ü
організовує роботу Учнівського самоврядування щодо вирішення важливих
питань життєдіяльності класу в межах компетенції самоврядування;
ü
очолює «Освітньо – інформаційний» центр УС класу;
ü
проводить засідання УС та оперативні наради з керівниками центрів щодо
вирішення поточних питань організації життєдіяльності учнівського колективу.
Освітньо – інформаційний центр
Мельник Катерина
Основні завдання:
ü сприяє створенню комфортного та
безпечного освітнього середовища:
ü організовує проєктну та
пошуково-дослідницьку діяльність учнів;
ü співпрацює із керівництвом НВК, педагогічним колективом;
ü організовує навчання членів
учнівського самоврядування класу;
ü сприяє організації роботи
бібліотечного активу;
ü надає матеріали про життєдіяльність класного колективу для публікацій
на сайті закладу та на сторінках соціальних мереж НВК
Центр дозвілля
Чапайло Анастасія
Основні завдання:
ü організовує проведення культурно-масових та спортивно-масових
загальношкільних заходів;
ü вивчає інтересів учнів щодо організації роботи гуртків естетичного
напрямку, спортивних секцій;
ü організовує дозвілля школярів під час канікул;
ü готує виставки творчих робіт учнів.
Волонтерський центр
Ярощук Михайло
Основні завдання:
ü організовує і проводить
благодійні акції;
ü залучає учнів до участі у
волонтерському русі;
Еко – центр
Пономарьов Валентин, Пономарьов Віктор
Основні завдання:
ü виховує в учнів бережливе
ставлення до майна;
ü залучає учнів до робіт із благоустрою НВК (прибирання подвір’я гімназії та прилеглих вулиць,
озеленення приміщення та подвір’я закладу).
Проблеми та задачі над якими потрібно працювати:
·
Продовжити роботу по створенню згуртованого та
працездатного колективу;
·
Забезпечити виховання позитивних рис характеру: доброта,
скромність, правдивість, повага до старших, чесність, чемність, почуття
колективізму, культуру поведінки, дбайливість, організованість, старанність,
рішучість, сміливість тощо;
·
Виявляти творчі здібності учнів та сприяти їх розвитку;
·
Розвивати життєві компетентності учнів;
·
Продовжувати працювати над проблемами, поставленими перед
школою й учнівським колективом;
·
Здійснювати профорієнтаційну роботу шляхом проведення
бесід, зустрічей із батьками - працівниками певних професій - , прищеплювати
трудові навички шляхом залучення до праці у повсякденному житті.
Немає коментарів:
Дописати коментар