Про мене


Коток Ольга Василівна
03.07.1988 р.н.
Учитель інформатики, основ здоровя та малювання
Кваліфікаційна категорія вища

«Творчість існує не тільки там, де вона створює великі історичні твори, але й скрізь, де людина уявляє, комбінує, змінює та створює щось нове, якою б крупицею це нове не було порівняно з творінням генія» (Л. С. Виготський)


Мета блогу 

-        прослідкувати динаміку власної професійної діяльності;
-        забезпечити неперервність самоосвіти;
-        підвищити рівень  методичної культури;
-        продемонструвати стиль діяльності, що характерний для мене;
-        продемонструвати найбільш значущі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності;
-        об"єктивно оцінити свої можливості і спланувати роботу для подальшого досягення більш високих результатів;
-        систематизувати навчальні матеріали і напрацювання;
-        підготувати матеріали для використання учнями під час змішаного (очного та дистанційного) навчання.


Давайте познайомимось!
Освіта:      вища
Закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, 2010 р., спеціальність фізика, інформатика, ОБЖ
         Додаткова освіта:
         Закінчила курси «Оператор комп’ютерного набору», 2005 р.

Стаж роботи учителем інфоматики: 14 років
Стаж роботи учителем основ здоровя: 14 років

Педагогічний стаж: 14 років

Рік останньої атестації: 2016 рік

Моє місце роботи: Русивельський НВК "ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ст." 

·        Моє педагогічне кредо:
Учень, не амфора, яку потрібно наповнити знаннями, а факел, який треба запалити!

·        Мій життєвий принцип:

Працюємо творчо, адже творчість – це стан гармонії душі і любові до того, що робиш з особливим ентузіазмом. 

·        Моя педагогічна філософія:
Ø     розвивати, навчати, виховувати одночасно;
Ø     максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
Ø     будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
Ø     всебічно розвивати творчі здібності дітей;

Ø     формувати свідому, активну особистість та громадянина.

Немає коментарів:

Дописати коментар